
Zwroty
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r., poz. 827) „konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów”.
Dla jasności „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową” (art. 221 kodeksu cywilnego). - Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: formularz reklamacji i zwrotu
- Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Zmarzlik Home Design Agnieszka Zmarzlik, ul. Wiosenna10, 66-415, Kłodawa, tel. 509081301
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
- Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Wymiana
- Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
- Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego -zamów ponownie.
Reklamacje
- Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
- Jeśli uważasz ze produkt jest niezgodny z umową sprzedaży najpierw nas o tym poinformuj telefonicznie pod numerem 509-081-301 lub mailowo zmarzlikhomedesign@gmail.com
- Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: formularz_reklamacji.pdf
- Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i dołącz formularz reklamacji
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na adres, który podamy Ci gdy poinformujesz nas o chęci dokonania reklamacji. W zależności od towaru może on być różny!
- Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
- W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia
