Wpisz kod PIERWSZE-ZAKUPY i uzyskaj rabat -5% na pierwszą transakcję!

Szukaj

Zwroty, wymiany, reklamacje

Zwroty

  • Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  • Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: formularz_zwrotu.pdf
  • Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
  • Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Zmarzlik Home Design Agnieszka Zmarzlik, ul. Janockiego 1a/9, 66-400 Gorzów Wlkp.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
  • Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.




Wymiana

  • Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
  • Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego -zamów ponownie.




Reklamacje

  • Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
  • Jeśli uważasz ze produkt jest niezgodny z umową sprzedaży najpierw nas o tym poinformuj telefonicznie pod numerem 509-081-301 lub mailowo zmarzlikhomedesign@gmail.com
  • Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: formularz_reklamacji.pdf
  • Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i dołącz formularz reklamacji 
  • Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na adres, który podamy Ci gdy poinformujesz nas o chęci dokonania reklamacji. W zależności od towaru może on być różny!
  • Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
  • W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  • Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu
    • uszkodzenia mechaniczne
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • odbarwienia
    • przemoczenia

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów