

Zastanawiasz się jak przebiegają zakupy w sklepie Zmarzlik Home Design?
Postaramy się przedstawić Ci krok po kroku etapy naszej współpracy ;)
1. Dodaj do koszyka produkty, które Cię interesują. W każdej chwili możesz je usunąć.
2. Jeśli jesteś gotowy do złożenia zamówienia, przejdź do koszyka, który znajduje się w prawym górnym rogu naciskając ,,przejdź do koszyka''. Zobaczysz zawartość swojego koszyka wraz z cenami produktów, przewidywanym czasem oraz kosztem dostawy, a także co najważniejsze całkowity koszt transakcji.
3. Jeśli akceptujesz wartość całego zamówienia naciśnij ,,zamawiam'' w prawym dolnym rogu.
4. Wypełnij puste pola i podaj swoje dane do wysyłki.
5. W pustym polu po prawej stronie możesz dodać kod rabatowy, który zmniejszy wartość Twojego zamówienia. Oferujemy wszystkim klientom rabat w wysokości 5% na pierwsze zakupy. Aby go wykorzystać, wpisz w tym miejscu kod PIERWSZE-ZAKUPY. Zaraz po jego wpisaniu, kwota do zapłaty powinna zmniejszyć się o 5 %. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, zadzwoń pod numer 509081301 lub napisz maila zmarzlikhomedesign@gmail.com.
6. Składając zamówienie masz również możliwość dodania komentarza do zamówienia z potrzebną informacją dla sprzedawcy. Jeśli koniecznie musisz o czymś poinformować dostawcę, kliknij ,,dodaj komenatrz do zamówienia''.
7. Jedynym dostępnym sposobem płatności w naszej witrynie jest przelew tradycyjny. Na przelew czekamy do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu, otrzymasz maila z przypomnieniem o płatności. Jeśli nie dokonasz przelewu do tego czasu, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym, co zamierzasz. Proszę, nie blokuj towaru, jeśli wcale nie zamierzasz go kupić ;(
8. Towar wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych jeśli jest dostępny od ręki. Zdarza się, że towar, który widnieje na stronie jest już wyprzedany. Dzieje się tak dlatego, że niektóre zamówienia są składane jedynie drogą mailową lub telefoniczną. Tego rodzaju sprzedaży nie odnotowuje strona internetowa. Jeśli taka sytuacja się pojawi, natychmiast Cię o tym poinformujemy. Jeśli dokonałeś przelewu za towar, którego nie ma na stanie, nie martw się, pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone na Twoje konto. Chyba, że postanowisz wybrać inny produkt ;)
9. Towar wysyłany jest firmą kurierską DPD oraz Pocztexem. Zamawiając meble czy lustro otrzymasz możliwość sprawdzenia towaru przy kurierze. W razie uszkodzenia przesyłki zrób zdjęcia i prześlij je na naszego maila. Jeśli kurier będzie miał przy sobie protokół szkody, wypełnij go i prześlij wraz ze zdjęciami. W ten sposób mamy pewność, że uszkodzenie towaru nie nastąpiło z Twojej winy. Przysługiwać Ci będzie nowy towar lub zwrot pieniędzy w razie braku nowego modelu na magazynie.
10. Na końcu ciesz się swoim nowym nabytkiem i jeszcze do nas zaglądaj! ;)
